 В рамках  проекту «Професія поряд» 01 березня  2018 року відбулася Skype-конференція для учнів 9 класу з представниками  Дніпропетровського транспортно-економічного коледжу  (м. Дніпро, вул. Трудових Резервів, 4). Дев’ятикласники дізналися про історію закладу, систему навчально-виховного процесу, про  вступні іспити  та особливості проведення сесій. Дякуємо представника відділу організації профорієнтації МЦЗ Чайку Катерину Олександрівну за допомогу в організації даної зустрічі.
В рамках  проекту «Професія поряд» 01 березня  2018 року відбулася Skype-конференція для учнів 9 класу з представниками  Дніпропетровського транспортно-економічного коледжу  (м. Дніпро, вул. Трудових Резервів, 4). Дев’ятикласники дізналися про історію закладу, систему навчально-виховного процесу, про  вступні іспити  та особливості проведення сесій. Дякуємо представника відділу організації профорієнтації МЦЗ Чайку Катерину Олександрівну за допомогу в організації даної зустрічі.01.03.18
Skype-конференція для учнів 9 класу
 В рамках  проекту «Професія поряд» 01 березня  2018 року відбулася Skype-конференція для учнів 9 класу з представниками  Дніпропетровського транспортно-економічного коледжу  (м. Дніпро, вул. Трудових Резервів, 4). Дев’ятикласники дізналися про історію закладу, систему навчально-виховного процесу, про  вступні іспити  та особливості проведення сесій. Дякуємо представника відділу організації профорієнтації МЦЗ Чайку Катерину Олександрівну за допомогу в організації даної зустрічі.
В рамках  проекту «Професія поряд» 01 березня  2018 року відбулася Skype-конференція для учнів 9 класу з представниками  Дніпропетровського транспортно-економічного коледжу  (м. Дніпро, вул. Трудових Резервів, 4). Дев’ятикласники дізналися про історію закладу, систему навчально-виховного процесу, про  вступні іспити  та особливості проведення сесій. Дякуємо представника відділу організації профорієнтації МЦЗ Чайку Катерину Олександрівну за допомогу в організації даної зустрічі.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
 




 
Немає коментарів:
Дописати коментар